بررسی یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037
نوشته شده توسط : ارغوان

اعتماد کالا در این مطلب قصد دارد به بررسی یک برند معتبر و پرفروش در بازار ایران بپردازد که مصرف‌کنندگان زیادی علاقمند به خرید آن هستند، یخچال دوو یک برند پرفروش در بازار ایران می باشد بنابراین ما قصد داریم بررسی کیفیت یخچال دوو مدل 1037  را خدمت شما ارائه دهیم و در رابطه با تاریخچه و امکانات این یخچال تولید شده توسط این برند اطلاعاتی را بیان کنیم.

 

مشخصات کلی

 این برند محصول جدید خود را در 2 رنگ سفید چرمی و استیل طراحی و تولید کرده است. همین مسئله به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037 سری پرایم 2 درب را با رنگ بندی مورد نظر خود خریداری کنید. یکی دیگر از مواردی که باید به آن اشاره کنیم این است که حجم کلی این محصول ۷۷۷ لیتر بوده و این به آن معنا است که شما می‌توانید به راحتی مواد غذایی گوناگون در داخل این محصول قرار داده و به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید.

 

ابعاد ساید دوو مدل 1037

یکی دیگر از موضوعاتی که در راستای بررسی یخچال ساید دوو 1037 باید آن را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید، ابعاد این دسته از محصولات است. در همین راستا و به منظور بررسی ابعاد ساید دوو مدل 1037 باید گفت که ارتفاع این محصول 181.6 سانتی متر، عرض این محصول 91.6 سانتی متر و عمق آن 92 سانتی متر است. توجه به این نکات باعث می‌شود تا در زمان نصب این محصول به راحتی بتوانید محل مناسبی برای نصب این دستگاه پیدا کرده و بدون مشکل این یخچال را در داخل آشپزخانه خود بگذارید.

 

مشخصات کابین اصلی

شرکت دوو ساید دوو مدل 1037 را به نحوی طراحی و تولید کرده است که در آن شاهد 2 بخش اصلی هستیم. این 2 بخش شامل کابین اصلی و کابین فریزر این محصول می‌شود. در همین راستا اگر بخواهیم کابین اصلی ساید بای ساید دوو 1037 را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و در مورد آن صحبت کنیم باید گفت که این کابین با تکنولوژی نو فراست به بازار عرضه شده است و این یعنی شما نیازی نیست تا نگرانی در مورد برفک زدن این محصول داشته باشید. همچنین این بخش از ساید دوو مدل 1037 ۵۰۰ لیتر ظرفیت داشته و در آن شاهد ۵ طبقه، 2 کشو و همچنین ۶ طبقه بر روی درب هستیم.

مسئله مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که در این محصول شاهد استفاده از لامپ LED هستیم. وجود این لامپ به شما کمک می‌کند تا زمانی که درب یخچال را باز می‌کنید، به صورت اتوماتیک شاهد روشن شدن فضای داخلی این محصول باشید.

 

مشخصات  یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037 

بخش دیگری که در یخچال فریزر دوو مدل D2S-1037 سری پرایم 2 درب وجود دارد، فریزر این محصول است. این بخش نیز با تکنولوژی نو فراست به بازار عرضه شده و به هیچ عنوان برفک نمی‌زند. همچنین حجم کل این محصول ۲۷۷ لیتر بوده و در آن شاهد 3 طبقه، 3 کشو و 3 طبقه بر روی درب هستیم که وجود این بخش به شما کمک می‌کند تا مواد غذایی گوناگونی که قصد منجمد کردن آن‌ها را دارید به راحتی در داخل این بخش قرار داده و به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید.

 

فناوری‌ها و تکنولوژی‌ها

اگر بخواهیم شما را با ویژگی‌ها فناوری‌هایی که در ساید دوو مدل 1037 وجود دارد آشنا کنیم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

فیلتر هوایی 3 گانه Fresh Max Plus

یکی از مهم ترین ویژگی‌ها و فناوری‌هایی که در ساید دوو مدل 1037 شاهد آن هستیم، مجهز بودن این محصول به فیلتر هوای 3 گانه Fresh Max Plus است. وجود این فیلتر هوا باعث می‌شود تا شاهد راندمان و عملکرد بهینه از این محصول باشیم و همچنین شما بتوانید بدون هیچ مشکل خاصی از این دستگاه استفاده کرده و نیاز خود را برطرف کنید.

 

مصرف انرژی پایین

ویژگی دیگری که ساید بای ساید دوو 1037 دارد و لازم است تا آن را به شما معرفی کنیم، مصرف انرژی پایین این محصول است. به منظور بررسی این مسئله باید گفت که شرکت دوو یخچال جدید خود را با قطعات کم مصرفی به وجود آورده و همین موضوع باعث شده تا رتبه انرژی این محصول A+ شود.

 

کمپرسور اینورتر دیجیتال

در همین راستا شرکت دوو در راستای طراحی و تولید محصول جدید خود یعنی ساید بای ساید دوو 1037 از کمپرسور اینورتر دیجیتال استفاده کرده است. وجود این کمپرسور باعث شده تا قدرت و کارایی این محصول افزایش چشمگیری پیدا کرده و شاهد بهبود عملکرد این محصول باشیم.

 

زنگ هشدار باز بودن درب و سیستم خودکار بستن درب ها

در راستای طراحی ساید دوو مدل 1037، شرکت دوو از قابلیتی به نام سیستم خودکار بستن درب در این محصول استفاده کرده است. وجود این قابلیت باعث می‌شود تا پس از باز کردن درب یخچال به صورت خودکار شاهد بسته شدن درب این دسته از محصولات باشیم. این ویژگی باعث می‌شود تا شما نگرانی در رابطه با باز باقی ماندن درب یخچال نداشته باشید و بتوانید به راحتی از این محصول استفاده کنید.

 

یخساز اتوماتیک

نکته دیگری که به منظور بررسی ساید دوو مدل 1037 باید به آن توجه داشته باشید این است که این محصول مجهز به یخساز اتوماتیک است. وجود این یخساز به شما کمک می‌کند تا هر زمان که نیاز داشتید به راحتی به یخ در اشکال مختلف دسترسی پیدا کرده و بتوانید نوشیدنی‌های خود را با استفاده از این یخ خنک و آماده نوشیدن کنید.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش  یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037 

توجه به این مسئله بسیار مهم به شما کمک می‌کند تا محصول را خریداری کنید که دارای خدمات پس از فروش بوده و این امکان را به شما ارائه می‌دهد تا در صورت بروز مشکل بتوانید به سراغ نمایندگی‌های پس از فروش این شرکت رفته و مشکل دستگاه خود را برطرف کنید. در همین راستا شرکت دوو محصول جدید خود یعنی ساید دوو مدل 1037 را با گارانتی ۱۲۴ ماهه انتخاب سرویس حامی به بازار عرضه کرده است. وجود این گارانتی به شما کمک می‌کند تا هر زمان که با مشکلی مواجه شدید، بتوانید برای حل مشکل به سراغ خدمات پس از فروش شرکت در سراسر کشور رفته و به راحتی مشکل یخچال خود را برطرف کنید.

 

ساید دوو مدل 1037 برای چه افرادی مناسب است؟

یکی دیگر از سوالات بسیار مهمی که مطرح می‌شود این است که ساید دوو مدل 1037 برای چه افرادی مناسب است؟ به منظور بررسی این مسئله باید گفت که اگر قصد خرید یک یخچال خارجی با کیفیت و حرفه‌ای را دارید، می‌توانید به سراغ یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037 سری پرایم 2 درب آمده و این محصول را سفارش دهید. همچنین اگر در خانواده پرجمعیتی زندگی می‌کنید و به دنبال یک محصول با ظرفیت بالا هستید، باز هم پیشنهاد ما این است که به سراغ یخچال ساید دوو 1037 آمده و این محصول را سفارش دهید.

 





:: برچسب‌ها: بررسی یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037 , کیفیت یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037 , مشخصات یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037 , قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037 , یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037 ,
:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: